ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator
Kategorie
 
 
 
 
 

Reklamační řád internetového obchodu Rebel kids CZ

upravující reklamační podmínky mezi provozovatelem / prodávajícím a objednatelem / kupujícím (dále jen "RP")

Úvodní ustanovení.


1. Provozovatelem (prodávajícím) v internetovém obchodě Rebel kids CZ s.r.o. / Javorová 52, 900 42 Dunajská Lužná Slovenská republika. Adresa pro vrácení zboží je :

Rebel Kids CZ s.r.o. 

P.O.Box 110

690 02, Břeclav

Česká republika

 

2. Objednatelem (kupujícím) v internetovém obchodě je každá fyzická nebo právnická osoba, která odešle elektronický formulář s objednávkou zboží (produktu / ů nebo služby / žeb).

 

3. Tento Reklamační řád upravuje právní vztahy mezi provozovatelem a objednatelem, při vyřizování reklamací týkajících se správnosti a kvality zboží a služeb poskytovaných provozovatelem.

4. Reklamací pro účely tohoto reklamačního řádu se rozumí objednatelem uplatněné právo z odpovědnosti za vady zboží nebo služeb poskytovaných objednatelem, kterým se požaduje určitá náprava nebo náhrada za vadné plnění, resp. neplnění předmětu smlouvy.


Postup vyřizování reklamací.


1. Ve smyslu tohoto RP, může oprávněná osoba uplatnit reklamaci pouze písemně spolu s přiloženým reklamačním formulářem, který si může níže stáhnout, vytisknout a vyplnit. V případě, že oprávněná osoba požaduje výměnu zboží za jiný, je třeba kontaktovat prodejce a konzultovat možnosti výměny. V případě, že kupující chce vrátit peníze za zboží, nemusí předem kontaktovat prodejce.

2. Z reklamace musí být zřejmé zejména:
• kdo reklamaci podává (jméno, příjmení, adresa trvalého pobytu),
• předmět reklamace, případně čeho se objednatel domáhá,
• komu je reklamace adresována,
• datum podání reklamace,
• podpis objednatele nebo podpis Oprávněné osoby spolu s plnou mocí.

3. V případě podání reklamace oprávněnou osobou jménem objednatele musí být k reklamaci přiloženy plnou moc k zastupování objednatele ve věci reklamace.

4. Pokud reklamace neobsahuje náležitosti uvedené v bodě 2. tohoto článku bude považována za neoprávněnou.

5. Lhůta pro vyřízení reklamace je nejvýše 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

6. Uplatněním reklamace se rozumí den uplatnění reklamace objednatelem. Za den uplatnění reklamace se považuje:
• při poštovních zásilkách - den doručení reklamace do podatelny sídla objednatele)

7. Ostatní právní vztahy mezi provozovatelem a objednatelem výslovně neupravené tímto Reklamačním řádem se budou řídit příslušnými ustanoveními jednotlivých smluv uzavřenými mezi provozovatelem a objednatelem, příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů platných na území České republiky, a to v tomto pořadí.

8. Objednatel je oprávněn tento řád z důvodu změn právních předpisů a podnikatelského prostředí kdykoliv měnit nebo doplňovat. Objednatel určí zveřejněním na své stránce aktuální znění Reklamačního řádu.

9. V případě uznané reklamace bude zboží doručené stejným způsobem jako v objednávce ke které se reklamace vztahuje (zásilkovna, kurýr)


Tento RP nabývá platnosti a účinnosti od 01.01.2020 a plně nahrazuje předchozí RP. Provozovatel si vyhrazuje právo změnit RP i bez předchozího upozornění.

Reklamační formulář v PDF stáhnete zde 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verze